Dagens intag och en viktig fråga :*

En viktig fråga till er ABC:are. Räknar ni bort kcal om ni tränar? Alltså om vi säger att gränsen ligger på 500, kan ni då äta 600 och sedan träna bort, låt oss säga, 100 kcal?
Undrar hur ni gör. (:

Dagens intag (Dag 2):

Frukost: 
1 skiva Rågform med mjukost och gurka, 1 dl lättfil, 1 äggvita - 160 kcal
Lunch:
1 skiva Rågform med mjukost - 90 kcal
Middag:
2 dl orientalisk soppa med vitlök, purjolök och kalkon - 200 kcal
Övrigt:
2 minttabletter, blåbärste - 16 kcal

Ut: Promenad - 110 kcal

Totalt: 356 kcal


Vill ha jackan. Och kroppen naturligtvis. Newsflash.

Kommentarer
Postat av: E

jag räknar bort det jag tränar bort (:

2010-03-30 @ 18:34:51
URL: http://foodlikesme.blogg.se/
Postat av: skinnybitch.

Jag satsar på att äta MINDRE än vad antalet max-kalorier för intaget ligger på, + träning. Alltså om max för en dag under ABC är 500 kalorier, försöker jag äta mindre än det och sedan träna bort så mkt som möjligt :) kram.

2010-03-30 @ 22:49:33
URL: http://neonshit.blogg.se/
Postat av: POOS

Det funderade jag på igår kväll också :o

Jag vet inte riktigt hur jag ska göra..

Men hittills har jag ätit under 500 och sen tränat bort allt så jag går minus. Ungefär som neonshit.blogg gör.



Men kroppen skulle nog må bättre av att man äter (säger dagen är på 100 kcal) så kanske man kan äta 400 och sen träna bort resten. Är lite kluven..



Hur tänker du kring detta?

Kram

2010-03-31 @ 09:17:36
URL: http://POOSkampmotkilona.bloggagratis.se
Postat av: m

jag gör som skinnybitch och POO. äter helst under antal tillåtna kcal och tränar bort så mycket jag kan så jag ligger på ca 600 minus helst. tror det ger snabbare viktnedgång men är som sagt inte så bra för kroppen. det får man nog välja själv, vilket som passar en bäst. jag blir överväldigad om jag skulle få äta så mycket, blir ju ca 1100 kcal som jag skulle äta i början då, och då skulle jag garanterat kräka och hetsa pga ångesten. men det är ju hur jag funkar!



bra jobbat förresten! jag har länkat till din blogg, säg till om det inte är ok så tar jag bort det!



stay strong!

2010-03-31 @ 14:53:37
URL: http://sabatjonka.blogg.se/
Postat av: a

skulle äta som det står och inte mer samt träna ändå!

2011-09-26 @ 11:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0