Dagens intag

Frukost: 200 kcal
1 skiva Rågform med Philadelphia light och kalkon - 100 kcal
Blåbärsfil med fiber - 55 kcal
1/5 banan - 20 kcal
Blåbärste med mjölk - 25 kcal

Lunch: 105 kcal
Kycklingbuljong - 5 kcal
1 liten morot - 10 kcal
1 dl Minikeso - 70 kcal
1 kalkonskiva - 20 kcal

Mellanmål: 35 kcal
½ Äpple med kanel - 35 kcal

Middag: 160 kcal
13 räkor - 65 kcal
½ dl majs - 45 kcal
1 Tomat - 13 kcal
Purjolök - 2 kcal
½ dl minikeso - 35 kcal

Övrigt: 6 kcal
3 glas Fun light - 6 kcal

Totalt: 506 kcal

Kommentar: Fy fan, vilken ångest jag fick över frukosten. Tränade därefter tills jag skakade, trots att jag är supersjuk, och kände mig någolunda bättre. Och ja... Blev sjukt sötsugen till Desperate Housewives och Cougar Town - thank god for Fun light!

Vet att det är jättemånga kalorier... Är inte så säker på att den här "nyttiga" grejen funkar. Kanske ska köra te och buljong endast hädanefter?

Kommentarer
Postat av: down

aa, men det är fysiskt omöjligt att gå ner så mycket på en vecka...... makes u wonder :P

2010-03-16 @ 19:21:31
URL: http://downdowndown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0