Planer, planer...

God morgon! Vaknade tidigt, och med halsont. Fuck. Ska träna en halvtimme nu innan frukosten och sen börja göra mig iordning. Det blir stan idag! Lite promenad alltså. Perfect. Mina vänner lär vilja fika, däremot, men jag får väl ta en te eller något. Och sedan nån jävla måltidsersättning på vägen hem så kan jag säga att jag ätit middag. När de frågar om jag bantar då? (Vi brukar ju skämta ganska rejält om bantning, och speciellt jag...) Jag får väl helt enkelt säga att jag åt en tung lunch.


Kommentarer
Postat av: Cookie

sv: jaa laddade upp med äpplen igår, väldigt gott och rättså nyttigt!:)

Tack för ditt tips:)

2010-03-18 @ 17:47:03
URL: http://donttakeorderfromacookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0