Plan för imorgon

Planerar morgondagen för att inte glida in på fel spår - MÅSTE HA PLANERING.

Frukost:
2 dl Mjölk med massvis av kanel - 90 kcal
2 skivor kalkon - 5 kcal

Lunch:
1 kokt äggvita med salt - 15 kcal

Mellanmål:
(Om jag blir hungrig emellan mina mål)
4 koppar te med honung - 100 kcal

Middag:
Varma koppen - 110 kcal

Totalt in: 320 kcal

Well, såhär ser det ut än så länge. Jag hoppas min hals blir värre så att jag får svårt att äta annat. Ska dessutom göra följande för att undvika att äta för mycket onyttigheter:
- Plocka in så fort jag lagat maten (så att det inte lockar mig att ta ännu en portion)
- Frysa in allt bröd etc.
- Dricka massvis av te och hålla mig mätt på så vis.


Nu börjar vi om - bikinikropp 2010 - here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0