Nytt i matväg

Var precis hos doktorn. Idag är jag sämre än någonsin. Fick den starkaste hostmedicinen (kollade igenom innehållet dock ióch den innehåller ingen efedrin - fan) vilket förhoppningsvis får mig att sova nästan hela dagen, och därmed inte äta så mycket.

Köpte även hem lite kalorisnål skit jag lär njuta av:
-Rågform (55 kcal/skiva)
-Nya Fun light (2 kcal/glas, och så så så fin flaska - ni har väl sett reklamen?)
-Philadelphia light (jag vet, inte så jävla kalorifattigt, men det är bättre än smör och majonnäs så när jag får cravings...)

Käkade dagens första mål precis, bestående av rågform och det är fan så saftigt att man nästan inte behöver ha den där Philadelphian på! Vanligtvis har jag, apropå inget, inte svårt att dricka vatten framför läsk tex, så jag köper sällan lightdryck. Men när man blir sötsugen tänkte jag att det kan vara bra med alternativ, så jag köpte Fun Light.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0