Lunchtips

Har precis ätit min lunch. Den var sjukt mättande. Kan verkligen tipsa om den. Cornichons (de är sjukt kalorifattiga, men har väldigt stark smak så man blir verkligen mätt), minikeso med curry, salt och peppar, 1 äggvita med salt och ett stort glas vatten.

Det låter mycket, och det var det, men jag måste hålla mig på detta sjukt länge nu. Igår sa X att han var kär i mig. Vet inte vad jag ska göra. Jag kan inte ha något förhållande nu. Ana är mitt enda förhållande. Samtidigt vill jag vara med honom hela tiden. Fuck it. Vill åtminstone vänta tills efter sommaren.

Jag behöver en ANA-vän! En som bor någon helt annanstans än jag, så att risken inte finns att man har bekanta. Alltså - någon som bor så långt ifrån Stockholm som möjligt. Ge mig din msn! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0