JAG HAR TAPPAT KONTROLLEN

HJÄLP!

En vecka. En vecka sedan jag senast bloggade. Vet ni vad den veckan bestått av? Kalorier.

Jag har sportlov, och har ätit i stort sett 100% onyttigt (jag har levt på mackor) 6 dagar i streck, och på det druckit mängder av Gin, Vodka, Öl, Cider och annat alkoholhaltigt.
Inte har jag tränat heller. Har ana lämnat mig? Jag har ingen kontroll!

Idag har jag ätit okontrollerat igen - men imorgon jävlar. Ska dock dricka på kvällen (vet någon vad 11 öl innehåller?).
På morgonen ska jag inte äta någonting.
Till lunch en fruktsallad eller bara ett ägg och någon frukt. Jobbar nämligen, så annars svimmar jag.
Sedan ska jag fika med mamma, men jag tar bara en capuccino då. Och det är vad som gäller innan kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0