Helgen är nära!

Imorgon är det Fredag och helgen är nära. X vill laga våfflor med mig, eftersom att han vet att jag älskar våffllor, men jag skyller på att jag är sjuk.

Är så ölsugen till helgen bara... Men tack vare att jag är så jävla fattig kommer det nog inte gå ändå. (y)
Jag funderar dessutom på att sitta hemma och "bli frisk" så att jag slipper all onyttig skit. Jag menar, det är vägning på Söndag, inför tävlingen. Kanske ska unna mig något litet på Lördagen däremot... Jag vet att jag kommer att bli galen annars, jag vet det. Måste bara komma på vad...

Kommentarer
Postat av: Cookie

sv: åh:( nya tag idag!<3

2010-03-11 @ 18:12:47
URL: http://donttakeorderfromacookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0