Dagens intag och en liten ursäkt :*

Herrejävlagud, tre dagar sedan sist, jävligt ledsen hunis!

Idag käkade jag en baguette till frukost. Ville tamigfan dö efter den. Det som gick så JÄVLA bra. Det var 8 timmar sedan och jag mår fortfarande dåligt. I alla fall. Jag avrundar den mackjäveln (vad jag svär) till 300 kcal. Och vi kan väl köra Dagens intag på en gång:

Frukost: 300 kcal
1 jävla baguettemacka - 300 kcal

Lunch: 20 kcal
Lite rivna morötter - 20 kcal

Mellanmål: 58 kcal
1 halstablett - 3 kcal
1 äpple med kanel - 55 kcal
1 kopp te - 0 kcal

Middag: 102 kcal
"Soppa" - 20 kcal
1 skiva Rågform med Philadelphia light - 82 kcal

Totalt: 480 kcal

FUCK

Stay strong <3

Kommentarer
Postat av: cherry

sv: Ja jag är också helt såld på äpple och kanel, dock suger det att jag är lite allergisk mot äpplen (det kommer ut lika fort som det kommer in) TYP om du fattar haha. Åh blåbärs te låter ju kanongott! Det måste jag testa :D Tack för tipsen, stay strong <3

2010-03-22 @ 17:38:12
URL: http://icecherry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0