Dagens intag - uppdateras

Frukost: 25 kcal
1 kopp te med honung - 25 kcal

Mellanmål: 25 kcal
1 kopp te med honung - 25 kcal

Lunch: 150 kcal
Vietnamesisk wok, 100 g - 25 kcal
½ Kycklingfilé - 60 kcal
1 tsk smör - 35 kcal
1 msk creme fraiche - 30 kcal

Mellanmål: 25 kcal
1 kopp te med honung - 25 kcal

Middag: 125 kcal
½ Kycklingfilé - 60 kcal
1 msk ceasardressing - 35 kcal
Sallad - 30 kcal

Övrigt: 50 kcal
2 koppar te med honung - 50 kcal

Totalt: 400 kcal

Fan, för att ändå ha ätit en bra middag (som dessutom var bland det f*cking godaste jag ätit!) och en näringsrik lunch ligger kaloriintaget inte på någon superhög summa. Missade frukosten, vilket inte var bra alls... Men jag åt ju sås till både lunch och frukost så det var lika bra. Kunde dessutom inte hålla mig från att träna ett par minuter, trots att jag är så sjuk... Heh. Bra och superhealthy dag! Nu blir det honungste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0