Dagens intag - uppdateras

Frukost:
1 kopp te med mjölk och honung - 50 kcal

Mellanmål:
1 kopp te med bara honung - 25 kcal

Lunch:
1 kopp te med bara honung - 25 kcal
1 kokt äggvita - 15 kcal
2 msk minikeso - 25 kcal

Mellanmål:
1 kopp te med honung - 25 kcal

Middag:
1 knäckemacka med 1 kalkonskiva, lite omelett och grönsaker ~ 200 kcal

Övrigt:
Ännu en kopp te med honung - 25 kcal

Totalt: 390 kcal

Nästan uppe i 400 kcal... Känner mig fet och äcklig på grund av all honung.
Jag var så nära på att äta ostbollar (kalorier!) men som tur är var de slut när jag bestämde mig för att ta en näve. Så jag slapp extra kalorier idag (och fick dessutom ångest för att jag tänkte tanken).

Nu känner jag mig både uppblåst och hungrig, och jag kommer säkert äta något innan jag somnar... Men jag ska försöka undvika det!

STAY STRONG,
Ana4U


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0