Beslutsångest

Okej, hjälp. Beslutsångest.

Jag hade ju planerat att äta soppa till middag, men eftersom jag inte fått i mig någon näring alls i stort sett idag (förutom äckliga kolhydrater i teet) funderar jag på att göra en sallad och steka upp t.ex. en kycklingfilé?

Det är visserligen bra mer kaloririkt, men det är ju dessutom mycket nyttigare än Varma Koppen eller buljong? Så jag borde ju tjäna, hälso och viktmässigt, på att äta det och sedan träna lite ikväll?





Update: Det blev en liten bit omelett, grönsaker, en kalkonskiva och en knäckemacka. Avrundade uppåt till 200 kcal.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: ja med:( men vi skaaaa dit;)<3

2010-03-09 @ 18:57:31
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0