Välkommen till min nya blogg!

Tja!

Här kommer jag att skriva om min kamp mot vikten. Jag har haft svåra ätstörningar i sex år, och pendlar fram och tillbaka med anorexin. En person på jorden, förutom jag själv, vet om att jag lidit av äs, men ingen vet att detta fortfarande pågår och att jag gör allt för att slippa äta.

Jag vill inte bli frisk. Och till skillnad från många andra ätstörningsbloggar, handlar denna om kärleken till ana. För jag är trött på att vara frisk, hälsosam och fet nu. Det här är min motivation. Känn er som hemma.

Jag är sjutton år. Jag bor i en liten skitstad kallad Ingenstans och jag har en blogg bortsett från den här. Det är allt ni får veta om mig. Annars är jag anonym. För att kunna skriva sanningen.

XoXo
Li


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0