Min plan

Såhär ska min nya diet se ut för tillfället. Älskar ABC-dieten men... Så fort jag lade den åt sidan, vilket var ganska fort, gick jag upp förjävla mycket, och det resulterade i det jävla HÄSTätandet jag sysslat med den senaste... Månaden?

Anyways. Vad gäller mat:

Så lite kolhydrater och kalorier som möjligt. Så små portioner som möjligt och inget annat godis än tuggummi (sockerfria) och klubbor (eftersom att de kostar en krona och kan hålla mig mätt nästan en hel skoldag). Får dessutom inte glömma att dricka mängder med vatten. Och kaffe!

Vad gäller träning:

Jag strippar på Fredagar. Men jag måste börja gå till tåget också, inte ta bussen. Problemet är kylan och snön - men kylan får mig att bränna kcal så lets go!
+ Styrketräning/sovrumsträning så fort jag får tillfälle.

Det här ska jag alltså syssla med för att bli av med de överflödiga kilon jag gått upp nu. Sedan kör jag stenhårt igen - ABC eller 2-4-6-8. Får se vilket. Morsan har gömt vågen också, ska leta upp den, väga mig imorgon och berätta hur det ligger till!

Belöning: Så fort jag väger 45 kg igen ska jag köpa ett par vackra skor till mig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0