Matintag idag: So far so good

Idag har jag ätit:

1 dl blåbärsfil (med fibrer): 70 kcal
1/3 burk tonfisk med keso: 100 kcal
2 koppar te med mjölk: 90 kcal

So far so good bad: 260 kcal



Update: SKIT OCKSÅ! Mina föräldrar bjuder på pizza och salladen på pizzerian är vidrig. Dessutom är jag så sugen. Vad kan en kebabrulle innehålla? Googlade och fick omkring 1000 kcal som svar.

Mina föräldrar vet att jag definitivt inte äter en hel sådan, så väljer jag en kebabrulle får jag MAX i mig 500 kcal. Perfekt! Eller... Inte perfekt men... bättre. Då har jag åtminstone ätit en bit under 900 kcal idag. Plus att jag tränat halva dagen (ledig från skolan). Fan, jag kommer ju bli fet. Det blir 20 straffarmhävningar och 20 crunches på det. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0