Dagens intag

Frukost:
1 stort äpple - 130 kcal
1 kopp te med mjölk - 20 kcal

Lunch:
1 knäckemacka med en skinkskiva - 45 kcal
1 stekt ägg - 100 kcal
2 körsbärstomater och en skiva gurka - 5 kcal

Mellanmål:
1 bit äpple - 35 kcal
1 kopp te med mjölk - 25 kcal

Totalt: 360 kcal

Oh my god. Klockan är fem och jag har redan smällt i mig (cirka) 360 kcal. Jag skolkade idag också och tränade lite smått framför tv:n hela dagen, men jag har ingen som helst aning om vad jag bränt (ni vet, lite situps, crunches, armhävningar, rygglyft och benövningar på golvet..).

Middag lär det bli. Så lite som möjligt. Men jag är så hungrig. Ska nog sova direkt efter middagen för att inte hetsäta onyttigheter som jag brukar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0