Dagens intag

Frukost: 1 skiva rågform med färskost - 100 kcal
Lunch:
 1 dl minikeso, 2 skivor kalkon, gurka, purjolök och vitlökspeppar - 110 kcal
Mellis: 1 liten skål hallon, blåbär, russin och keso - 90 kcal
Middag:
 1 liten portion kycklingthaigryta med blomkål - 150 kcal
Övrigt: Massa te - 0 kcal
Massa citronvatten - 5 kcal
2 skivor rågform med smör - 200 kcal
Cornichons - 10 kcal

Ut: 8 minute abs - ? kcal
10 rygglyft - ? kcal
Powerwalk - 150 kcal
1 timmes promenad - 150 kcal

Totalt: 665-300= 365 kcal

Kommentar: DÅLIGT SAMVETE. Var så jävla nära på att hetsa så jag åt det sista där på 210 jävla kcal... Och jag antar att det är bättre än glass, men. FY FAN.

Kommentarer
Postat av: m

jag tror du kan räkna med att ett rygglyft bränner mellan 0,2 - 0,3 kcal. samma som en situp typ. jag räknar nästan samma för benlyft och knäböj och sånt med för jag vet inte riktigt vad det bränner. men det låter väl rimligt att det skulle bränna samma ca?



stay strong!

2010-04-21 @ 11:29:47
URL: http://sabatjonka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0