Dagens intag

Frukost: 90 kcal
1 skiva Rågform - 55 kcal
2 msk Minikeso - 30 kcal
Gurka - 5 kcal
1 kopp blåbärste - 0 kcal

Lunch: 150 kcal
1 dl lättfil med Fun light (haha, jag vet att det låter äckligt, men jag läste om detta på en anablogg och det mättar otroligt!) - 40 kcal
1 dl Minikeso - 70 kcal
Gurka - 4 kcal
6 räkor - 36 kcal
1 kopp blåbärste - 0 kcal

Mellanmål: 5 kcal
½ Passionsfrukt - 5 kcal
1 kopp blåbärste - 0 kcal

Middag: 25 kcal
Isbergssallad - 10 kcal
Gurka - 10 kcal
Citron - 5 kcal

Övrigt: 0 kcal
Citronvatten - 0 kcal
Blåbärste - 0 kcal

Totalt: 270 kcal

Listan ser superlång ut, men det är för att jag försöker göra så detaljerat som möjligt. Vet hur mycket jag själv uppskattar det. 270 kcal är fan inte alltför illa ändå!

Kommentarer
Postat av: skinny.

Du äter ju otroligt bra! Vad har du för BMI ? O.o

2010-03-24 @ 12:24:50
URL: http://neonshit.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha, ja listan såg onekligen lång ut! Men bara för att något ser mycket ut, betyder det inte alls att det är mycket. Det ser man ju på totala kalorierna!



Och lättfil och fun light är ju jätte gott! När jag toktränade förut åt jag kesella och funlight. Det är bra för träningen. Men nu har jag inte ätit det på många år, så jag vet inte kalorierna i det. Men det är väldigt bra i varje fall :)

2010-03-30 @ 09:27:22
URL: http://themana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0